Bla bla blablaaa

Är inte på blogghumör men skriver lite hastigt ändå...


Igår åkte jag och Tomas ner till Bmb för att kolla läget på Afterworken.

Det var bra musik och de va hen hel del folk! Dock många yngre...
Vi tog ett par öl å degade i en vit soffa och spandade in folk som passerde eller utmärkte sig. De va riktigt trevligt!
Senare kom Ante  och gjorde oss sällskap.
Vi satt å tjöta tills musiken va slut, sen skulle Tomas hem å jag med egentligen, men jag följde med Ante till Harryses en stund. Fixade dit en kompis å vi satt å tjöta hela kvällen, de va sååå mysigt. Kul att han kom dit! Snackade med ett par gubbar som var från Skottland, och de roliga är att jag träffade dem förra året oxå när de va rally. Då lyfte jag på den enes Killt, å jag kan ju bara säga att de misstaget gjorde jag inte i år igen. Herregud så de kan se ut på vissa Hahaha!

Har haft mitt fadderbarn här idag. Åkte å hyrde film, köpte godis å dricka. Sen åkte vi hem till mig!
Vi kollade på filmen Rosa The Movie den va ...ok.

Har nyss kommit hem från Mia & lilla Samuel

Är dom inte söta??!

Nu ska jag käka lite, sedan hem te Tomas  och kolla på melodifestivalen å sen ev hem te killen jag träffade igår :p

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

oootroligt söta:) lycka till ikväll;)

2008-02-09 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0