De blev en bra dag trots allt!

Efter att illskan och den värsta ångesten lagt sig efter räkningen för verkstadsbeöket med bilen blev dagen bara bättre!
Fick trollat fram pengar så de löste sig!  Gick in på pressbyrån och köpte en trisslott och vann 3542:- ...eller oxå inte. Är i alla fall glad att det löste sig! För då försvann en del av ångestklumpen i min mage.
Senare hade jag ett fint samtal med min mor som gjorde att jag verkligen känner att beslutet som gjordes mellan mig och XXX var helt rätt och nu stöttar hon mig till tusen för att det ska bli bra. Älskar dig mamma!
Känner mig peppad tackvare er få som vet och som verkligen visar att ni förstår.
Det är inte alltid lätt att handskas med kärlekens problem. Ibland måste man offra lite av sig själv och våga riskera för att de ska kunna bli bra, kompromissa. Det kan gå bra, de kan gå åt helvete!  Vet att inte många skulla förstå hur jag kan göra så här mot mig själv men de va tvunget. Där av min tystnad.

Har ikväll grejjat lite med en av alla mina sidor på nätet och ändrat en del samtidigt som jag skrivit på msn med min knäppa, roliga och störtsköna vän Joey. Är glad att jag har dig! Du är en fin människa!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0