Detta måste gå vägen!

Idag har jag haft en helt okej dag i skolan. De va slappt å bra, precis så man vill ha det! Träffade Linda i skolan idag, de är inte allt för ofta vi ses där nu mer eftersom vi läser olika kurser. Jag förstår inte hur hon alltid kan se så pigg å fräsh ut?! Herregud, de är inte ofta jag ens sminkar mig när jag ska te skolan! Fin va du i alla fall min pärla!

Ringde och tackade ja till spelningen så nu är de på allvar med alla låttexter som ska in i hövvet.
Har suttit idag och sjungt å spelat som en toka!! Men detta fixar vi!
Mellan låtarna har jag skrivit med XXX och de verkar som att de kan bli en myskväll med kräftor i mon.
Hoppas hoppas hoppas!! Om inte så har jag ju å göra om man säger så med låtarna!

Har varit ute på långpromenad med Akhela i det härliga vädret som varit idag!
När jag kom hemåt till parkeringen lös solen jättefint på min bil.. de va då jag insåg hur jäkla skiten den va!



Men ORKA tvätta den nu liksom, den kommer ju bli lika skiten på en vecka!

Orkar helt ärligt inte skriva mer... är inte på blogghumör....


TAKE CARE!!

Vem är du som läst detta inlägg?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå bruden...förstår dig när det gäller det där me att tvätta bilen, våran e oxå så där smutsig :-(
Puss

2008-02-13 @ 22:45:13
Postat av: erika

hej Nora! Nu har jag hittat din blogg hehe. Så jag kommer nog antagligen läsa den. Ses i skolan!

2008-02-14 @ 14:47:48
URL: http://erikad.blogg.se
Postat av: Mia

Snyggt byte av sidan

2008-02-14 @ 22:36:05
Postat av: Nora

Svar till Mia: TACK! de va en jättegullig tjej som hjälpte mig med det! Glad alla hjärtans dag! Nu ska vi kolla film!
Pöss

2008-02-14 @ 22:56:30
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0