En bra start på dagen!



Vaknade sent idag, sov ut och låg och drog mig.
Fick en förfrågan om en spelning på en bankettPlaza!
Fatta vad kul! Har inte varit ute å spelat på aslänge, bortsett från bröllopet på nyårsafton då!
Tänkte att Tobbe  kompar för mig, vilket han sa att han gärna gör!! Tjohoooo va glad jag är!
Nu är frågan bara hur lång spelning de vill ha, hur mycket pröjjs och vad det är för musik de vill ha!
Om de låter bra så tackar jag JA, annars får de hitta någon annan!
Kom nyss hem från en trip med Erik. Vi var på IKEA en sväg, sedan bjöd han på mat på Bergvik. Käkade på ett av alla de ställen som är där vid COOP. Thaimat, buffé. Gött som bara den, sen handlade vi mat å sen vart den hem igen!

När jag kom hem fick jag såå roliga nyheter av Linda! Är sååå glad för din skull och jag hoppas du får assköjj!!
Nu ska jag städa lite och diska! Hur tråkigt som helst, men mitt fadderbarn kommer hem hit på lördag då vi ska kolla på film och mysa! Hon har inte varit här innan så då vill man ju att de ska va lite fint!

Ha de gött skriver säkert mer sedan!!

Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: frida

gud vad kul med bankett på plaza!!! visste inte att du kunde sjunga, men det kan du säkert! du får visa vad du går för i skolan till veckan ;) puss och kyss//

2008-02-08 @ 11:20:56
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0