Fy fan sicken dag!

Är trött som en gnu och orkar inte mer problem än de som är men givetvis tillkommer de lite till!
Lämnade in bilen i morse för den gick inte igenom besiktningen pga handbromsen som tog alldeles för dåligt.
"det ska inte kosta så mycket, på sin höjd 500-1000 spänn", var det nån dum jävle som sa.
Hur kan de då komma sig att hela kalaset kosta 3500:-?
Måste trolla nu alltså för de pengarna har jag inte!
Nån som känner sig lite för rik och vill skänka lite moneys till en fattig student??
Antagligen INTE!
Fan asså! De va änna inte rätt läge å få detta upptryckt under näsan idag.
Visst det är bekvämt och gött med bil men fan va dyrt när nåt krånglar!!!

Vill slänga bort den! Samtidigt som jag älskar att kunna ha friheten att åka iväg när jag känner för det!

Blev utdragen på en promenad i regnet förut med Tobbe! Sen gick vi hem till mig och tjötade och drack tee .-)
Du lättar då alltid upp stämningen du din stolle!
Klumpen i magen försvann för ett tag men sedan påmindes jag av värken i magen att den inte försvunnit!
Har bestämt mig för att fokusera på skola och allt annat och inte försöka tänka så mycket på XXX. Det är inte lätt men de SKA gå!
Nu ska jag ringa och höra om bilen är klar...
Nähä den är klar kl 15.
Är så förbannad för att de va så mkt som skulle bytas, så jag skyller på verkstadsgubbarna..de har antagligen bara gjort sitt jobb men men...

Underbara, snälla Martin skjutsar ner mig till verkstaden sedan, de tackar vi för!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: man får nog ta och göra det :D

2008-02-26 @ 14:19:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: weronica

svar; jo tyckte det jag me :)
dagen har varit riktigt slapp, asskönt. sj? :)

2008-02-26 @ 19:03:16
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: CheeZus

Verkstadsgubbar ska man inte lita på: de har varken hår eller rena tår!

Tjipp!

2008-02-26 @ 21:32:28
Postat av: Nora

Svar Cheezus: Haha nä de har du fan rätt i, inge hår på huvvet i alla fall :p

2008-02-26 @ 23:47:48
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0