Härlig promenad trots vädret



Kom nyss in efter att ha varit ute och promenerat i 1h å 50 min, denna gråa och lite regninga dag.
Först gick jag lite själv, sedan följde jag David till skolan sedan gick jag upp te Tobbe och vi promenerade i skogen.
Det var skönt och Akhela stortrivdes att få va ute så mkt.

Känns så mycket bättre idag med allt! Mycket gjorde nog allt peppandes och samtalet med mor min igår.
Om en stund ska jag kila iväg på två möten. Först ett möte med min handledare för att jag har ett fadderbarn, sedan HotSpot- möte. Ska vara värd på en hot spot dag i skolan. Så de är ett informationsmöte typ.
Ska bli spännande faktiskt!

Så nu blir det hopp in i duschen och göra i ordning sig lite sedan dra!!!

Ska hem till Tobbe & Emelie i kväll och kolla film! Ska försöka att inte banga idag oxå ;-)

Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0