Kungen å Drottningen på besök

 I går var Kungen och Drottingen (mamma & pappa) här. Det är alltid lika kul när de kommer upp hit! Givetvis var Chabo med oxå! ( hunden)
Vi for ut och handlade mat och lite annat som behövdes fyllas på här hemma. Sen hjälpte jag pappa med hans dator å så. Var ute på en härlig, men kall promenad i solen!!
På kvällen kom Sandra S över. Gullungen hade köpt en flaska rött till mig och en till mamma och pappa! Det hade du verkligen inte behövt, de blir bara så himla glada över att få se dig!!
Vi åt en jättegod lammgryta som mamma gjort och jag gjorde i ordning klyftpotatis och grekisk sallad. Sen blev de kaffe å bulle!
Satt och pratade massor om allt möjligt, mest djupa saker. De var roligt när mamma och pappa berättade saker de gjort när de var små, som jag inte visste om! Haha

Mamma och pappa for till sitt hotell senare och jag å Sandra satt kvar å drack vin å pratade om livet.
Mycket vin blev det, å sen kom även XXX hit och gjorde oss sällskap. Det var grymt trevligt!!
Satt å drack vin å snackade till kl 04. Sandra gick dock lite tidigare.

Det blev inte så mkt sömn för vid 10 kom mamma och pappa och ville dricka kaffe.  Båda va assega å de kändes som fyllan inte lämnat kroppen. Men de va trevligt, de tyckte de va kul å få träffa XXX.

Har degat å bara tagit det lugnt i dag på för middagen. Men nu blir de mer repandes inte för spelningen!!

Tack för en underbar gårdag/kväll!!

Älskar er Mamma och Pappa!


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Tack för en fantastisk avslutning på en fredag! Helt underbart god mat å varmt sällskap! Tack för allt igår, ni är så lätta att umgås med, och man kan vara sig själv! Hälsa din mamma och pappa och tacka också så jättemycket! Sorry att jag åt upp din sallad :).
love you, ha en mysig kväll :)

2008-02-16 @ 21:03:31
Postat av: B

Kul, att få läsa vad du sysslar med... ha,ha. Nu blir du allt avslöjad! Skriv mer, för jag läser allt nu.

2008-02-18 @ 08:21:08
Postat av: Nora

Svar Sandra S: Det var underbart att ha dig här och mamma och pappa uppskattar alltid ditt sälskap mycket ska du veta! Älskar Dig!! Pöss

Svar B: Ja jag vet inte om de va så klokt att ge dig denna adressen, nu kan du ju snoka MASSOR! Haha nä då de gör inget! Bara kul att du får veta, jag har ju inget att dölja för dig! Love you!

2008-02-18 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0