Längtar till sommaren!


Denna dagen har gåt åt till att tänka och bara ta det lugnt.
Jag hade svårt att släppa min sjuka dröm.
Men nog talat om den. Har idag fixat sommarjobb till 99'% säkert hemma på Tjörn!
Skulle vara sååå underbart  om man kunde få va hemma och jobba så man kan va ut med båten å bada i havet! Hellre bada i havet bland maneter än i sjöar bland massa gäddor som ligger å lurar i vassen!!!
.

 Det är såå grymt fint hemma på ön så ni anar inte! Slänger ut lite sommarbilder.

 

Sen hade de varit underbart att få va med mamma och pappa! Saknar dom mycket när man ses så sällan! Tur att det finns telefon och mail :-)

I morgon ska jag iväg och besikta bilen...de är inte lika kul. Jag hoppas verkligen att den går igeonom och inte ställer till det som förra året då jag fick byta en jäkla massa å de kostade bara ca 6000:-
De som de kan klaga på som jag vet är att de är märken i rutan efter en trasig vindrutetorkare, men de kan ju inte va sååå dyrt å byta en ruta i så fall. Hoppas hoppas det går bra! Håll tummen för mig i morgon!!

Som ni ser ändrade jag bloggens utseende lite, den är fortfarande döful, men hoppas så på att nån kan hjälpa mig att fixa till den så den blir mer personlig och fin!
Nu blir de promenad sen varma mackor och film :-)

Älskar er Mamma och Pappa!

puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

men guuud va underbart det ser ut!! jag älskar västkusten ja o e där nästan varej sommar. bor du sådär ute på tjörn? gud va fiiint!

2008-02-04 @ 20:15:54
Postat av: Linda

Gud nu har både du o Ela fått jobb för sommarn. Jag blir lite avis samtidigt som jag börjar få lite panik. Måste verkligen ta tag i det här nu!!!

2008-02-04 @ 21:56:58
URL: http://lindagerdin.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen...ja det är fint hemma. Vi får hopas det blir en bra sommar, jag vill få dykt lite mer i sommar :-)
Lyssnat på dina låtar, jättebra ju! Det hörs att du utvecklats i rösten, vuxit där med! ;-)
Synd att vi redan gift oss annars hade jag frågat dig, fast Anna var duktig hon oxå!
Kram på dig hoppas du sover bättre inatt

2008-02-04 @ 22:55:26
Postat av: Nora

Mikaela: Ja det är otroligt fint på sommarn just. Då är man stolt över att vara Tjörnbo:-)

Linda: Du kommer fixa jobb, ring, gå dit och visa ett stort engagemang så kommer de ordna sig! Å sök många jobb så du inte bara söker på ett ställe!

Mia: Tack, kul att du gillar låtarna! Men vem e Anna? Är de nån jag borde känna till? Sntar att hon sjöng på ert bröllop?!

2008-02-05 @ 15:53:43
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Mia

Hej igen...nix Anna känner du inte vad jag vet. Hon bor granne med oss här istan o sjunger i kör mm så hon sjöng Come give me love (ted gärdestad) och Av längtan till dig (cajsa-stina åkerström o åsa jinder). Kanonfint, om bara kantorn vart lika duktig ;-)

2008-02-08 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0