Lindas fest!!



Åkte till Linda igår vid 16 tiden, hade lovat henne att hjälpa till med maten!
Vi grejjade och gjorde iordning allt. Sen kom de efterlängtade gästerna.
Vi käkade Tacos, de va asgött!
Senare på kvällen började vi spela "Våghals", låter kanske jättelöjligt, men gud va kul de var!
Själv var jag feg för att välja konsekvens så jag körde på sanning! Kände inte att jag vågade skicka så galna sms till folk som man skulle göra om man tog konsekvens. Men de va allt en del som gjorde det och de va väldigt roligt att se hur de reagerade!
Här kommer lite bilder från festen


Ela, Elin & Linda


Jag, Sandra & Linda


Jag


Sandra & Linda


Josefin och Angelica



Linda
(ska likna en säl)


Hur som helst, så blev kvällen lyckad och det var askul!
Hamnade på efterfest hos Erik, så de blev bastu och öl :-)

Idag mår jag bara fint, de enda som känns är att jag är lite trött!!
Orkar inte skriva mer nu, men ha de gött!!!
Puss på ER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg pose nora!!! HAHAHA :D

2008-02-04 @ 00:17:29
Postat av: Nora

Ja men visst är det! Din är inte helt fel heller Linda :-)
Jag skrattade så jag höll på att dö när du låg där! Haha

2008-02-04 @ 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0