Lugna puckar nu!

Tja...sorry för att jag varit så slö på att blogga nu de senaste, men efter spelningen va de som all luft gick ur mig. Va så skönt att slippa ha kvar stressen inombords. På fredagen kom XXX hit, vi åt KRÄFTOR och bara mös, de va jättegott. Jag fick dock världens magknip och en kanonbula till mage. Råkade äta lite för mkt vitlöksås som inte var laktosfri..å de gav konsekvenser... Såg ut som jag var gravid i 7 månaden eller nåt! Men men de gick ju över! Det var det värt! På lördagen va de ju kanonfint väder ute så vi bestämde oss för att dra ut å gå. Jag tog med honom till den plats dit jag flyr när jag är ledsen, mår dåligt, eller bara vill skingra alla tankar å vara ifred. Det ligger bort mot alster. Vi tog bilen dit, ställde den och tog en promenad ut i skogen. Sen åkte vi ut till Bomsta där Akhela fick springa lös på stranden och jaga kottar och pinnar. Givetvis hoppade hon i å bada 1000 gånger oxå!!

    

XXX
hittade en gammel solstol som han fällde ut och satte sig i under ett träd, det såg mer än skönt ut att sitta där i solen kan jag ju säga. Vi var ut på Bomsta ganska länge å lät Akhela springa!
Efter att hon blött ner sig och hela hon var full med sand gick vi mot bilen. Men det fina vädret fick oss att vilja vara ute mer! For till Kilenegården och hamnade på de längsta spåret som fanns...hihi vi vände efter ett tag, Men shit vad mysigt det var där ute! Så nu har vi bestämt att om det är fint väder nån helg framöver ska vi dra dit å grilla.
Massor av familjer var där med sina nära å kära och promenerade och grillade å hade de mysigt. Jag blev jätteavis för att inte jag oxå fick grillat :-(
När vi kom hem käkade en asgod middag som  jag slängde i hop lite snabbt å lätt. Det skulle blivit en skinkstek i ugnen men orkade inte vänta utan skar upp den, stekte lite, sen fick den ligga i ugnen å puttra i såsen undertiden potatisen blev klar! Det blev kanongott! Ojoj sicket självförtroende jag har vad det gäller att laga mat!! Men de är ju en av mina största hobbys! Senare satt vi å prata om Oss, de va kul !! Alltid roligt att höra och berätta om hur man uppfattar varandra och vad som gjorde att vi har det som vi har det idag! Känns såå bra att va med XXX inget är särskillt komplicerat. Man kan liksom snacka om allt å de är inga krav eller nervöst när vi umgås.
Det bästa med XXX är att han är så snäll och mysig! Att han ser bra ut är bara ett stort bonuspoäng:-)
Uppskattar ärligheten mellan oss och att det är så lättsamt att diskutera, fråga eller berätta.

Idag kommer mitt fadderbarn hit å vi ska baka negerbollar :-) mummsigt värre! kanske man inte får säga "negerbollar" men så har jag alltid kallat dem !

Vad har du gjort i helgen??

Pöss på er!!

Kommentarer
Postat av: frida

gud vilken mysig helg du och XXX verkar ha haft :) ses imorrn, kram

2008-02-24 @ 13:30:57
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Jonna

härliga bilder:)!!!

2008-02-24 @ 19:15:03
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen!
Va kul o höra att spelningen gick bra och att helgen varit kanon. Själv har jag vart i Linköping med mina två bästa vänner , Ella o Marina o deras present till mig var att gå på genrepet där vi träffa Bert o sen var vi på en sittning som Marina hade hand om och sen var dte utgång
med förfest o singstar vilket gör att jag inte har ngn röst nu ;-)
Ha en bra vecka, Kram

2008-02-24 @ 19:18:49
Postat av: Dress Like a Princess

Härliga bilder :)

2008-02-24 @ 20:01:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: paulina

vad mysiga bilder :)

2008-02-24 @ 20:12:57
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0