Myskväll



Gick över till Tomas  igår och kollade på Melodifestivalen! Sicken katastrof!! De va ju sååå dåligt!!
Det enda som va kul, de var Björn Gustavsson!
Senare träffade jag XXX. Han kom hit å vi hade en myskväll med tända ljus å godis, whiskey å film :-)
Såg på Pirates of the Caribbean: At World's End. Tycker den va asbra!
Kvällen blev väldigt lyckad. Mycket mys, massa skratt och alldeles för många sjuka skämt!
Idag har vi degat å inte gjort så många knop.


Satchmo, Arwen, Monica,Jesus, Berit & Akhela

Monica, Berit, Arwen, Satchmo och Jesus kom hit å käkade pizza senare på kvällen. Det var riktigt kul å träffa Berit (längst ut till höger på bilden) som inte är i Sverige allt för ofta (bor i Norge annars.)
När de gott så kollade jag å Jesus på film å tjötade lite skit.
Nu ska jag bada badkar och sen stupa i säng!
Tack för en kanonbra helg XXX! Ses snart igen :p

Puss puss


Kommentarer
Postat av: frida

ja jag gillade amy diamond bäst på melodifestivalen faktiskt!! :) inte christer sjögren... lät som en riktigt mysig kväll de där :P

2008-02-11 @ 13:21:16
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0