Ny blogg design!

Har fått hjälp att fixa till min blogg lite, den var ju sååå ful innan!
Tycker den blev mycket bättre! Skulle vilja lära hur man gör så man kan
ändra lite när man vill, men de kommer la!
Tycker du de blev fint?

Igår var det ju alla hjärtans dag, vilket jag tror inte någon missat!
Dagen anser jag vara jäkligt överskattad, men visst är de mysigt, om man nu har någon
att dela den med! För de som inte har de, är den dagen pest och pina!
Jag brukar aldrig få fira den dagen utan brukar vara en av alla de som sitter hemma
och är bitter för att alla som har någon, är så puttinuttiga å har sååååååå stora problem
om vad de ska köpa, hitta på mm.
Blev i alla fall väldigt glad att XXX ville tillbringa kvällen med mig.
Det var som vilken myskväll som helst inget speciellt alls, men vi hade jäkligt mysigt!
Käkade 2kg kräftor och satt å tjöta massor. Förstå att magarna stod rakt ut sen ;-)
Började kolla på film men jag somnade och vaknade från och till hela tiden, var så mätt och trött.

Snart kommer Kungen och Drottningen hit. Ikväll blir det familje middag. Givetvis ska flickvännen va med oxå;-)
Sandra S.

Ha en bra helg, önskar Fröken älg!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

åh vem har hjälpt dig att få bloggen så fin=)???

2008-02-15 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0