PANIIIIK! !


Angående spelningen som jag nämnde tidigare gav mig nu smått panik!
Jag började i och för sig redan igår att kolla vilka låtar om kan vara aktuella att ha med men
från att ha en spelning på 30 min utökat till 3 x 30 min musik är mycket det!
Betalningen va inte okej, de hade inte råd, de erbjöd anntingen 750:- var eller 500:- plus tre rätters middag.
Jag är förvirrad, ska man göra detta verkligen? Man vill ju inte göra något hastigt å lustigt och halvdant!
Jag vill kunna ge 110%  av all min musikalitet, men nu känns det som man kommer kunna ge 50%  på grund av tidsbristen. Det är den som är hela problemet! Det är liksom 9 dagar kvar och ingen färdig repertoar!
Mitt förslag är att göra 2x30 minuters underhållning och fokusera på att de ska bli bra istället för att allt blir halvdant.
Måste snacka med Tobbe om detta också. Skulle meddela komitten senast i morgon om jag tar på mig detta eller inte!
Oavsett så behöver jag tips på lugna kända låtar som vi kan spela!
Har du något förslag?


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Du är hur duktig som helst, tänk om man kunde sjunga :). jag tycker du ska sjunga den vi lyssnade på hos dig hela kvällen förra veckan :). PUSSSS nu ska jag äta lite och sedan plugga vidare. Sicket liv man har :). Hoppas det gick bra att repa! Love you Posshaj

2008-02-12 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0