Rörigt värre...

Jaha, då har han varit här och pratat om spelningen som är den 21 februari på Plaza på en bankett.
Det fanns ett halvdant upplägg på hur de ville ha spelningen men de va väldigt mycket som var oklart så jag fick inte svar på så många frågor. Men de som sades var en spelning på 30x2 minuter med blandade kända låtar, eventuellt 30 minuter till senare på kvällen.. Får 1000:- var jag och Tobbe, MEN han visste inte om de skulle va ok för kommeteen med priset för han hade ingen aning om hur mycket pengar som fanns att lägga ut på underhållningen. I dag är det den 11 februari den 21 ska spelningen äga rum. Det blir svårt att sätta så många låtar på så kort tid, men de får de faktiskt ha överseende med om de blir 3x30 minuter. Då blir de till att ha med texter som man kan snegla på. Får se hur detta blir! 
Jag känner att de är väldigt rörigt och ostrukturerat...men men

Skulle få besked senast på onsdag...Tiden tickar ! "tick tack tick tack.."


Kommentarer
Postat av: Karin

svar: visst äre så :) jag hade en jättebra degdag faktiskt! haha, take care tjejen!/karin

2008-02-12 @ 00:24:07
URL: http://kknutsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0