Rosa moln

                           
image135 
Rosa moln...

Dessa dagar som nu gått har varit mer än bra!
Faktiskt så känns det nästan för bra för att vara sant.
Det skrämmer mig...
Jag är på väg mot de rosa molnen men tvekar på
om jag verkligen vågar tillåta mig komma dit!
Kanske är jag redan där?
Det har inget å göra med "den stora kärleken"
utan de handlar om rädslan för att bli besviken å sårad.
Dessa dagar jag spenderat med XXX har varit underbara!
Jag stortrivs verkligen i hans närhet!
På nåt sätt känns de som det är försent...
jag tycker redan om honom så mycket så jag
kan inte tvivla på de som är.
Jag får snällt våga tro på att han faktiskt tycker om mig.
Det senaste dagarna har vi spenderat tillsammans.
Vi har setts varje dag!
Det har varit rätt intensivt, men de har verklgen inte stört mig, tvärt om!
Men de är bra om man hinner stanna upp och känna efter oxå
så man inte trillar in i nåt underbart på bara en sekund och sen
försvinner de lika fort.
Jag tycker om dig XXX!

Igår vart det inget repandes med Tobbe för han håller på att bli sjuk!
När XXX dragit igår satt jag å tragglade med låtarna!
Han kom tillbaka hit på kvällen sedan.
Jag har så himla kallt i min lägenhet så jag tände bara 30 ljus!
En ljuskrona och massa värmeljus runt om i lägenheten!
De är mysigt de!
Vi käkade ostbågar och poppcorn och
kollade på filmen som gick på 3:an igår om spökboll!
Den va ju rätt kul får jag lov att säga och så tittade vi på Torsk På Tallin!
Den filmen kan man inte se för många gånger!
ICKE!!!! ;-)
Satt å tjöta länge å kollade på massa youtube-klipp innan ögonen började se i kors!
Kollade bland annat på " Sagan om de bannlysta"



Det är ju asbra gjort! Haha

Idag ska jag hämta upp mitt och Lindas Fadderbarn kl 3 vi ska hyra film,
sen hem till Linda och kolla på den!
Det ska bli mysigt!

Nu ska jag väcka sömntutan brevid här!
Puss på er & ha en bra Söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0