Sammanfattning av veckan!

Äntligen frisk!! Eller aah så frisk man kan bli ;-) Har legat i halsfluss, de va fan de värsta jag varit med om! FYYY FAAN!
Men nu måste jag sammanfatta lite från förra fredagen å framåt!

Förra fredagen var Jag, Linda, Emelie & Maria afterwork Bluemoonbar.
Den kvällen är värd att minnas må jag säga!! Halleluja va de va skojj!
Bandet som spelade "Hitchcooks", tyckte dock inte jag var så där jättebra faktiskt men de tyckte Linda, så de va ju bra!! Asså bandet dög ju absolut å lyssna på men de var ju desto töligare att glo på! Men men..

Efter att vi käkat å lyssnat på massa musik och flickorna druckit lite körde jag hem dem till Linda. De skulle förfesta för att senare gå ut på stan. Själv blev jag så trött, kände mig inte helt 100 så jag drog hem till Akhela och va ute med henne å tog på mig myskläder och bara dega. Efter ett tag så ringde de och då skulle vi gå ut. For dit och hämtade upp dem sen in till stan. Tyvärr bangade Maria. Men vi andra bestämde oss för att dra till Harryses. Kön va lång och de va snorkallt men efter typ 20 min så kom vi in. Jag kände mig rätt sleten och lite off, men när jag fick kommit upp på de där gräsliga schlagerdansgolvet å dansat lite så var jag på topp sen! Kännde mig helt pigg och glad. Inne på Harryses mötte jag Martin H. Jag blir alltid lika glad när jag träffar honom. Den killen är ett original!
Har aldrig träffat en så fin människa som han är. Han har liksom allt de där som en drömprins ska ha. Men de e klart att man inte kan få de bästa = honom , men han är min "mall" hur min kille ska va! Å är inte killen som honom så är de inte nåt för mig! haha
Jag gråter inte blod för att jag inte kan få honom för jag har honom ändå, som en riktigt fin vän! Å de är inte fyskam de heller!!
Vi satt i alla fall å tjöta en hel del och de va kul, för de är inte allt för ofta som vi ses. Tack för den goda drinken Martin den va såååå god! Fick en alkoholfri drink som va massa frysta bär som va mixade å så de va asgött!
Linda och Emelie drog sen drog vi oxå. Körde hem Linda sen for vi till Statoil och käkade mat! Körv mä bröö e ju helt klart underskattat tycker jag !  Kom hem vid 03 i allfall helt slut var jag.

Dagen därpå kändes de som jag var jäkligt bakis... men jag hade ju inte druckit? Antagligen var det väl sömnbrist eller nåt som gjorde att de kändes så. Hade ont i halsen oxå och kände mig hängig.

Fick ett samtal av Abbe (Markus Abrahamsson) på kvällen. Honom umgicks jag jättemycket med när jag gick i gymnasiet och vi har bra kontakt men ses skitsällan. Han och Kallekalle ville komma upp å ta en kaffe.
Och de gjorde dom. Sicka stollar, åka från Uddevalla till karlstad för att ta en kaffe å tjöta lite sen dra hem igen haha de e så sjukt kul att de är så spontana!
Abbe hade med sig sin hund Tyra, som oxå är en Amstaff som Akhela. Jag va livrädd när de skulle hälsa på varandra, för hon va lite bitter å skällde å morra hjääääääääääääälp! Har en sån jäkla respekt för de där kamphundarna ändå har jag en själv :-)


 
Tyra till vänster

Nåväl efter ett tag när de fått nosa på varandra och jag lugnat ner mig så kunde de gå lösa ihop inne i lägenheten!

På söndagen vaknade jag och mådde inge bra alls... vaknade för sent för att ställa in träffen med mitt fadderbarn. Så vi drog ut på IKEA  och kollade lite, för hon hade aldrig varit där. Vi va med i en tävling om vem som kunde bädda en säng snabbast, jag vann haha. Fick två lunchkuponger ! Dom gick vi genast och lösteut...de tråkiga va bara att när jag väl fått mig goda mat framför mig och jag skulle till att äta så kändes de som köttbullen jag skulle svälja hade nålar som stack ut. Det gjorde grymt ont i halsen när jag försökte svälja :-(
Kunde inte dricka heller...

På måndagen var jag helt väck och Sandra följde med mig till läkaren, där jag fick konstaterat att jag hade fått ett virus i kroppen och halsfluss. Fick medicin sen hem å sova. Har sovit typ hela veckan och itne varit så kontaktbar.
Men nu äntligen är jag frisk igen och är pigg och gla som vanligt!

De va lite sen sist de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0