SMÄRTA!!!!


image150

Idag har jag ont i röven, ryggen, magen och under ögat!

Vi kom iväg igår till backarna invid Sunne, ja å Martin.H.
Väl framme så va de mer snö i backarna än vi trodde. Det såg riktigt fint ut!
De va inte många där alls.. typ 5 kanske ;-) de är bra för då hinner man åka massor!
Backarna va dock lite isiga vilket ledde till en och annan vurpa för min del:-) Men de gillar vi!!
De vart ju inte någon åkning som de bruka vara pga isen men de va såå himla roligt att bara åka iväg och göranågot riktigt roligt!
Hade ju tidigare funderingar på att skippa att åka dit pga allt som är nu mellan mig och XXX.
Trodde inte jag skulle vara på humör alls, men tvärt om. De var verkligen vad jag behövde!!

TACK MARTIN FÖR EN MYCKET TREVLIG UTFLYKT!

Gjorde en asgo vurpa då jag lyckades få felskär på ett jäkligt isigt ställe i backen å fick ett rejält magplask.
Armarna som flaxade i själva fallet hade jag ingen kontroll över så jag lyckades med att ge mig själv en rak höger underögat. Det gjorde inte så ont men i bilen hem så såg man hur de svullnade. Som tur är så har de inte blivit blått än de är mer lite lila men de är ömt och svullet. Hoppas de håller sig till de å inte blir värre. På vägen hem åkte vi in i Sunne Centrum woohooo!!!! sicket ställe haha!! Nä då de va fint tycker jag. Käkade en halvspevialSibylla mm mm mm!
Eller kanske man ska säga att jag åt, ketchup med en  halvspecial? Är galen i ketchup, de är sååå gott!!

När jag kom hem var jag ut med Akhela en sväng sedan ville jag bara decka men inte då... då började det tänkas och sen vart klockan mycket mer än den borde. Visserligen är jag ledig idag hela dagen men sömnen är ju viktig!

Min granne verkar ha drabbats av någon jobbig sjukdom... Han/hon, inte vet jag ...började poppa musik som fan vid 01 och den är fortfarande på. Låter som de endast är 3 låtar som går runt om och om igen. Asså musik stör mig inte så, men anntingen får de sänka så man inte hör alls, eller höjja så man hör mer än bara basen! *suck*
Tröttsamt värre! Man kan ju gå dit och säga till men ORKA! Det går ju även att ringa störningsjouren men samma där, ORKA! Det brukar ju inte poppas hög musik i mitt hus annars, så jag låtsas att de är en engångs förteelse.
Om inte, då kommer de finnas ork till att få tyst på den där dunkandes musiken!

Vacker väder är det även idag så det får bli en sväng runt kroppkärrssjön idag tror jag.
Det är härligt dä!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0