STÄDARDAG :-(

image121

I dag fick jag en rejäl utskällning av mig själv, för att jag inte städade som jag skulle gjort igår!
Jag är feneminal på att skjuta upp saker!!  (De vet du oxå mamma! hihi ... så kul att du kikar in här nu mer! Älskar DIG!)
Men nu jäklar är jag på G!
Har brännt ut en bra skiva med asbra musik, musiken från filmen Step up! Jag älskar den filmen!
Polarna blev askära i killen i filmen, jag tycker tjejjen va snyggare :p haha

I mogon kommer mitt fadderbarn hit och hon ville se filmen "Rosa the movie" har inte sett den men de ska bli kul!

Så nu blir de till att städa som bara den, de är inte sååå rörigt, men de blir alltid saker att plocka upp å så. Sen blir de ju inte renare av att man har en hund:p Kan tyvärr inte skylla allt på henne, för jag är hopplös på att strö kläder runt om i hela lägenheten!

Nu står dammsugarn framme på golvet, redo för att jobba!
Musiken är på hög volym och fyller min lilla lägenhet så flaskorna i vinstället skallrar!
Så nu gör jag ett ryck!!!

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: frida

vad mysigt att ditt fadderbarn kommer!! hoppas de va kul igår på bmb, puss

2008-02-09 @ 12:47:54
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Jonna

haha söt bild:)

2008-02-09 @ 15:16:24
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0