Vad har jag gett mig in på??

Jag fattar inte riktigt vad jag håller på med... Har legat i sängen och tänkt största delen av kvällen.
Tänker på dig XXX konstant och vet inte om detta verkligen är sunt för vare sig dig eller mig.
Båda saknar varandra sjukt mycket ändå ska vi göra så här nu.
Jag är nu beredd att förlora allt eller inget.
Om Vi ska ha en chans måste saker och ting förändras först.
Var sak måste få ta sin tid!
Så jag var tvungen att komma med förslaget att göra så här...hade inte stått ut med mig själv annars.

Saknar dig så de gör ont i hela kroppen!

Det du skrev att du saknade med mig förut, saknar jag med dig också!

Du litar på Mig och Jag litar på Dig!

Puss puss å sussa så gott de går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0