Bowling med Linda och ungarna!!

Igår var jag, Linda och våra två "fadderbarn" på score och bowlade! Jisses vad kul vi hade!!


image26
Linda och I vann första serien.
Men den andra serien vann jag och S, storslaget!
image28

Jag kan ju helt ärligt säga att jag har träningsverk i fingrarna idag pga av att ungarna sprang och hämtade de tyngsta kloten helatiden! De var ju astunga, kändes ju som fingrarna skulle hoppa ur led när man skulle svinga iväg klotet!
image29

Efter bowlander for jag och Lindisen till Forshaga och kollade på en fotbollscup. Det var askul, men jag var dock inte så social...kan inte prata och kolla på match samtidigt, var helt inne i matcherna. Lindisen spanade så ögonen höll på att trilla ut stundsvis haha nä då inte riktigt så illa!
Forshaga vann i alla fall och de va ju dom vi kom för att kolla på.

Sen när jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan och efter klockan 20 minns jag inget mer. Totaldeckade och vaknade vid 03 då jag förflyttade mig till sängen. Mobilen hade ringt massor och jag hade fått massa sms  men jag hade inte hört någonting!
Somnade om och sov läng idag oxå!

I Morse gick jag och jesus ut på promenix och det var skönt å va ute i den friska luften. Sen blev det kaffe och så käkade vi upp mitt fina peppakakashus!
image30

Sen har jag pluggat och degat idag.. Har tenta i morgon och den vet jag inte alls hur det kommer att gå med den! Men men får hålla tummarna att de går bra!!
Ha de gött!
Puss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Looking good there! =)

2008-01-13 @ 23:30:36
Postat av: Nora

Ja men visst gör det!!!

2008-01-15 @ 18:43:16
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0