Det blir på rim idag!




image35

Jag längtar så tills denna kurs är slut,
jag behöver andas jag står inte ut!
Kemi, fysik & biologi är kul men svårt,
det är mycket plugg å man kämpar hårt.
Läraren är blaj å lektionerna suger
Jag är överlycklig att mina prestationer faktiskt duger.
Saknar min förra klass tro de eller ej,
där hade man kul och slapp irritera sig.
Visst de fanns väl nån man inte gilla,
men de var ändå inte sååå illa.
Saknar Linda och allt vårt skratt,
nu hörs vi nästan bara på telefon och i chatt.
Skolan är tråkig och onitressant,
ändå på något sett har jag klarat allt galant.
Sandra S jag saknar dig mer än du kan förstå,
finns inga som är så knäppa som vi två.
Men kul det har vi och livet känns så lätt,
när vi diskuterar om allt som händer och det som skett.
Utan vänner en period som denna,
skulle man la ligga i nån sketen ränna.
Även om vi ses så sällan,
tänker jag inte gå i den dumma fällan.
Att låta vänskapen dö ut,
bara för att vi inte ses så ofta som förut.
Varje dag jag tänker på Er,
och desto gladare jag blir när jag väl Er ser.
Saknar Er,
och vill påminna att jag älskar Er!
Tack å hej,
Jag saknar Dig!


Kommentarer
Postat av: lovisa

roligt rim

2008-01-15 @ 18:26:04
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Linda

Sööt blogg gumman! Du är bäst ingen protest :D

2008-01-15 @ 18:37:00
Postat av: Nora

lovisa: hihi ja jag gillar att rimma!!Kul att du tittade in.

Linda:Ja men visst är jag!? Du är inte så tokig du heller min pärla!!

2008-01-15 @ 19:11:42
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Andreas

Fint rim! =)

2008-01-15 @ 23:42:18
Postat av: Nora

Andreas:Ja visst va det fint!

2008-01-15 @ 23:48:29
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Mikaelac.blogg.se

tack gumman!!!

2008-01-16 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0