Föreläsning från 9-16

Har nyss kommit hem från en mottligt dryg föreläsning som handlade om språkutveckling. Det enda som var bra var att man fick gratis kaffe och macka! Gick hem tidigare för de var så meningslöst att lyssna på sånt man läst innan så de var liksom inget nytt!

På föreläsningen satt jag tillsammans med:

   
    Frida                  Leily och Theres men hon ville inte vara med på kort

Han som föreläste hade en röst som var sövande och för att hålla en någorlunda koncentration och även för att jag skulle kunna sitta still utan att få ett dampanfall så satt jag och löste korsord som alltd!


Lätta kryss, är fan inte alltid så lätta, men fick löst 4 korsord i allafall
Frida hade inge korsord så kanske de var därför hon somnade under föreläsningen haha...

Såg två filmer igår innan jag somnade, I Am Legend, den var ju asbra! Se den säger jag bara!! Har du sett den? Vad tyckte du? Tittade även på Saw 4, hade hört av en polare att den var grymt bra! Men där hade han fel, i alla fall tyckte inte jag att den var så bra alls faktiskt...men men, smaken är som baken, delad! Och tur är väl det!

 
Det är ett måste att han en sådan tidning med sig på föreläsningarna om jag ska kunna sitta stilla och lyssna. Faktum är att jag lyssnar bättre om jag gör nåt annat undertiden, tillexempel ritar eller så.

Frida ville jättegärna med på Bmb i morgon på afterwork så de ska bli kul Linda ska så klart med vi ska bara käka lite och snacka blajj å kolla läget.

Ska sätta mig och lira lite gura nu och sjunga lite,...det var allt förlänge sedan det gjordes!

Det här är guran Mike   Alla mina instrument har ett namn, fråga mig inte varför men så har det blivit!

Ha de gött så skriver jag mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0