Jag äger!!!!

image31

Sicken dag!!!
Vaknade sent eftersom jag inte kunde somna förrän efter 03.30 i natt. Låg och tänkte på tentan som jag skulle ha idag. Men som tur var så kom jag på att jag har ju insomningstablett så jag tog en sån sedan minns jag inte mer.
Sov som en stock fram tills 10 ungefär. Då blev det promenad med Akhela.

Sen var det plugg fram till klockan 14 då tentan skulle vara. Det var en internettenta så jag satt hemma och gjorde den. Helt otroligt att jag klarade den! Känder urskönt! Sedan gick jag till Jesus och käkade pasta och köttbullar! Jammie mmm!!!  Snackade lite skit innan jag drog hem igen.

När jag kom hem fick jag veta tt resultaten från salstentan som jag gjorde i december hade lagts ut och jag skyndade mig för att se om jag var Godkänd. Konstigt nog var jag det, eller så konstigt kanske det inte var!
Blev i alla fall helt överlycklig och stolt över mig själv! Sicken start på det nya året!!!

Idag är det den 14 Januari och det är inte vilken dag som helst!
För exakt ett årsedan idag var jag och hämtade den här lilla söta då kallad "Bubblan"
image33
se vilken liten söt vovvsing!!

Jag åkte ner till Hisingen och tittade på henne dagen innan och dagen därpå hämtade jag henne och åkte upp till karlstad. Det var ett av mina bästa dagar! Hon var sååå söt och lite. Hon sov hela vägen upp till Karlstad. Kortet tog jag cirka 10 minuter efter att vi anländt till min lägenhet! Hon fick ett nytt namn av mig, Akhela!
Idag är hon mycket större och muskelösare och ser ut såhär:
image34

Hon är min mest underbara hund jag någonsin haft! Lika envis som mig, bråkig och lekfull, oxå som mig och ständigt glad, vi är så lika till sättet!!
Idag ligger hon i min säng och hostar och snorar, hon är förkyld liksom sin matte!
Men de är ingen större fara med oss!!
Akhela är en Amerikansk staffordterrier (Amstaff) och jag vet att många har sina förutsatta meningar om den rasen men alla är inte elaka och illskna. Hon har ALDRIG gjort ett enda utfall mot någon eller mig. Hon är bara en levnadsglad och lekfull hund, liksom vilken ras som helst. Helt underbar!!!

Tack Linda G för att du är så förstående och en underbar vän! Du är en klippa!!
Jesus Du är underbar som stöttar och hjälper till när de är kris! Du är min favvojesus!!

Vill även passa på att gratulera Johan L idag som fyller år. Sorry att jag glömde säga nåt när vi skrev förut, var så uppe i hur de va med frugan. Hoppas du har en kanonbra födelsedag!

Miss ya Sandra S hoppas vi kan ses snart å snacka massa blajj!!

Ha de bäst allesammans!!!
Pössshaaajjjj

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska veta min Nora att du är en underbar vän o förstående o en klippa i alla lägen! Utan dej skulle jag inte ha klarat av den här hösten och vintern. Jag älskar dej! O mitt hjärta klappar för dig! Kärlek!!! Du förtjänar det bästa, prinsessan!! Puss

2008-01-14 @ 20:53:39
URL: http://lindagerdin.blogg.se
Postat av: Nora

Tack vad glad jag blir, det värmer i hela hjärtat vännen!! Tror nog att du hade klarat hösten och vintern även om de kanske inte känns så. Du har en kämparglöd som är SÅ STARK !! Den ska du vara stolt över. Du har fixat ALLT själv, jag har bara funnits till och stöttat! Så du har gjort grovjobbet helt själv sötis!! Älskar Dig ! Var rädd om dig, du är en dyrbar diamant! Puss

2008-01-14 @ 20:58:35
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Andreas

Naaaaawwww! Söt x2!!

2008-01-15 @ 00:04:03
Postat av: Nora

Andreas: Jaaaa hon är ju det! Hon är det finaste jag har!!!

2008-01-15 @ 23:52:20
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0