nattamat och fyllesnack!

 image49image50image51

Sent igår kväll ringde Linda mig, men hon sa ingenting...man hörde bara ett brutalt asgarv som inte gick att stoppa. Detta skratt smittade mig och det blev näst intill olidligt att stå ut. Fråga mig inte vad det var som va så kul men skratt, det gjorde vi. Under samtalet loggade min käre vän in på msn. Han hade varit på vinprovning och hade inte spottat i glaset direkt...han var med andra ord LITE onykter! skrivandet ledde till att vi skulle dra och köpa natta mat kl 01 på natten! Linda bangade dock men jag gick upp och tog på mig lite anständiga kläder och vi åkte iväg. Ibilen får jag SÅ mycket komplimanger för att jag varit så grymt duktig i skolan...jag skrattade ihjäl mig, han verkligen öste på med babbel så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag körde mot Statoil ner på nordstran för dom har ju dygnet runt öppet, men han ville bjuda på 3 rätters middag. Efter mycket en lång övertalning fick jag människan att inse att de inte finns några restauranger öppna vid den tidpunkten så de får duga med statoil mat. Jaja hur som helst, väl inne på statoil ställer han sig och säger:

Vet ni vad? Den här tjejen hon har klarat två tentor i naturkunskap...svåra tentor snackar vi om nu alltså!

Jag skämdes ihjäl...nu var det som tur var inte så många där, men de räckte. Haha, de skrattade mest!
Efter mycket om och men fick han beslutat vad han skulle ha... två köttbullebaguetter och ett sexpack Carlsberg!
Väl hemma hos mig käkade vi baguett och han drack öl och vi började snacka skola. Det fanns inget stopp på samtal för hans del! När klockan  började närma sig 02.30 sa jag att nu ska jag gå och lägga mig. Så då gjorde vi det. Herregud! I natt har jag lyssnat på utskällningar på engelska, fått smäll och blivit dragen i håret, hört snarkningar och kännt stanken av fylla! Sicken natt, men det gjorde inte nåt, jag kan fortfarande skratta åt det! De va lite kul faktiskt.

Puss haaaaaaaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0