Nu är kursen äntligen slut ! !

image66

HURRAAAAA NU ÄR KURSEN SLUT!! ÄNTLIGEN!!

Vi hade vår redovisning idag om arbetet vi skrivit om
 
"Hur maten vi äter, påverkar vår hälsa"
Den var långt ifrån perfekt men det gick ändå vägen och vi fick Godkänt!

Så ikväll ska vi fira! Ska ha en myskväll med min älskade lilla Sandra S.

image67

Vi ska dricka vin, käka massa poppcorn och snacka massa skit!!
Det ska bli sååå kul att få träffa henne! Hon gjorde för övrigt tenta idag och
det är ju också nåt att fira!

Blev så glad när jag fick skrivit med Fredrik idag på msn!
Han ska komma upp och hälsa på snart och jag står knappt ut tills han kommer hit!
Ska bli så himla kul!

Nu måste jag fixa lite innan min lilla älskling kommer hit!

Ha de gött! 



 *SMACK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0