Nybadad Akhela!

Min hund älskar att bada, och idag när jag låg i badet och göttade mig så stod hon brevid oh gnydde. Men svaret var nej, hon fick inte hoppa i.
Ett tu tre så hade jag en hund i knät! Jag flög upp men hon satt kvar, jättenöjd.

 

Hon kanske inte ser helnöjd ut på första bilden, men hon gillar inte när man släpper ut vattnet för det är så läskigt!
Som ni ser gillar hon att käka badskum ...

Ja så nu är vi båda nybadade och luktar gott haha! Har precis blåst henne torr med hårblåsen, de gillar hon, de e varmt å skönt!

Ikväll blir det handboll. ska dra till Tobbe och Emelie å se den! De ska bli mysigt!!

Ha de gött!

Pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

HAHAHAHAH roligaste jag hört i hela mitt liv, i flyger akhela liksom hahaha. söt hon e!!

2008-01-27 @ 19:04:20
Postat av: Linda

Gumman! Gud va kosntigt det har känts idag när vi knappt pratat nåt. O jag har MASSOR att berätta. Hoppas du kryar på dej gumman. Vill ju inte att du ska va sjuk :/ Puss puss! Love you!!! (L)

2008-01-28 @ 00:44:51
URL: http://lindagerdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0