Pizza :-)

Efter att jag kollat på filmen "The Brave One" åkte jag och hämtade Linda.
Vi åkte till Flamingo och köpte var sin pizza, sen hem till mig. Vi kollade på tv och åt.
Det var gött att slappa tillsammans med henne å glo på tv.

Senare tog jag ett hettbad och sen målade jag mina naglar. Så nu är de lila igen, som de brukar vara:-)
Om en stund ska jag lägga mig i soffan och käka poppcorn och kolla på filmen " I Am Legend". Tror den kan vara helt ok faktiskt.

Har även tänkt på de där med att ha min blogg låst...funderar på att låsa upp den igen...skiter i vilka som läser den och jag orkar inte bry mig om nån snokar lite för mycket så läng de inte går ut över mig. Är trött på fjortistrams!
Men jag väntar ett litet tag till..

I morgon hoppas jag att min mobil sätts på så den kan börja användas igen, den har ju varit av sen innan jul...Ska bli kul å se hur många meddelanden man har på den :-) har hört att en hel del försökt nå mig förgäves.

I morgon hoppas jag på att få massage, men de beror på om tid finnes.

Ha en bra kväll och tack för idag Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0