Slappardag!

image64

Idag har jag varit ledig!!

Det var så himla skönt att sova ut och ligga å dra sig i sängen länge! 
Efter att jag varit ute med Akhela och sedan tagit mig ett gött varmt bad så kom Jesus över.
Vi slappade och kollade på Hostel II. Den va en splattermovie. Mycket blod men det kändes inte så läskigt alls.
Det var mer komiskt! Den dög att kolla på i alla fall! 
Efter filmen gick vi ut på promenad. Akhela hittade en snöhög, vilket var väldig kul!
Hon gillar snö och är lite besviken på att den inte finns kvar längre.
Hon är inte så förkyld längre heller, har nästan ingen hosta eller snuva kvar!
 
När vi kom in igen blev det till att slappa. Laddade ner några avsnitt från den gamla serien "Rena Rama Rolf" Med bland annat Lasse Brandeby och Robert Gustavsson. När jag var lite tyckte jag verkligen att de va skitkul... men de var inte lika roligt som jag minns dem. Men visst skrattade vi! 
Jesus gick till Konsum och skulle köpa ingredienser till pannkakor som jag skulle steka till oss, men eftersom "min" mjölk var slut blev det inga pannkakor, Är ju laktosintollerant så jag måste ha speciell mjölk. Men han kom hem med två pizzor istället, de var inte så dumt det heller!! 

Senare på kvällen kollade vi på Efterlyst & Damages. 
Denna dagen har vekligen varit slapp å goe! Precis som jag ville ha den!

Är glad att det gick så bra för dig idag Linda på din redovisning!
Lycka till i morgon på tentan Sandra S! Du fixar det! Håller tummen för dig!
Skänker en tanke till min mammas Moster Vivan som begravdes idag. Hon blev 102 år! Vila i frid!
Längtar tills du kommer hit Fredrik! Hoppas det inte dröjer allt för länge!
Martina L, det var riktigt kul att snacka med dig förut! Kul att vi har varandra på msn nu.
Tack Jesus för en trevlig dag/kväll!

Ha det så bra allesammans!


image65


                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig dag du verkar haft idag. Såna är super sköna o ha ju =) Jag ska också ha en slappar dag imorn :), tror ja.. Haha..Puss

2008-01-17 @ 22:55:11
URL: http://lindagerdin.blogg.se
Postat av: Nora

Ja men visst är de gött, man behöver slappa ibland! Annars när man är ledig ska man hinna göra massa man annars inte har tid med, men nu idag ville jag verkligen bara dega! Hoppas du får en lugn och skön dag i morgon då! Kan ringa och väcka dig när jag går upp å säga hej, om du vill? Hahaha puss

2008-01-17 @ 23:15:11
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Linda

Bara du inte ringer för tidigt... Jag ska upp vid elva ungefär.. innan det får du INTE ringa för då sover ja :D Jag kommer inte in på msn *stortjuter* VA FAN HÄNDER??!!?!

2008-01-17 @ 23:34:14
URL: http://lindagerdin.blogg.se
Postat av: J-sus

Tack själv tjejen!
Det var en trevlig kväll, helt klart. Är dock fortfarande i chocktillstånd: Akhela fes inte en enda gång, men snarkade som ett större sågverk ;)

2008-01-18 @ 10:53:03
Postat av: Nora

J-sus: Du de gjorde hon inte själv..du snarkade fan värre!

2008-01-18 @ 14:46:15
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0