Stor-rensning !

Herregud vad jag kastat skit idag alltså!
Fan vad man har samlat på sig mycket skit genom åren!
Hade kollegieblock från höstadiet, å vad ska jag med dom till nu liksom?
Visst de står lite roliga saker i dem, men hur ofta läser jag i dem?
Nä idag åkter de ut massor!
Kändes som om jag rensade ut allt i lägenheten med tanke på hur mkt jag slängde...
Tråkigt nog så syns de knappt hur mycket som faktiskt har försvunnit nu.
Kanske för de legat i mina skåp å så...

Hittade en del gamla dikter som jag tänkte lägga ut... vill observera att de inte är nya utan gamla!

Har även hunnit färga håret nu ikväll så nu är man svart hårig igen!
Har egentligen brunt hår...

Ha de så bra och sov så gott!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0