Tack Monica för en kul dag!

TACK MONICA FÖR IDAG!!!

Har hängt med Monica idag! Vi tog en härlig promenad, sedan vart de kaffe och kakor!
Sedan for vi ut till Bergvik och kollade lite å handlade lite smått och gott!
Jag köpte blandannt hårfärgningsmedel..blåsvart som vanligt!

Nu har jag börjat med en storrensning, hoppas jag kan styra upp det å inte låta allt ligga framme för att jag inte orka slutföra den!!
Har såå jäkla många kollegieblock sedan högstadiet som jag inte
kunnat slänga...men varför ha kvar dem? Läser dem aldrig!
Så nu ska allt gammalt skit ut!
Har en så länge fyllt en IKEA påse och en 14kg tom hundmats säck med bara papper å sånt!
Måste fortsätta nu!

ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Nora!
Du verkar inte ha en ledig stund inte :-)
Du skriver mkt bra, så fortsätt med det, kul att läsa lite in i pauserna från all kurslitteratur...pust
Du gör rätt i att slänga block från högsatdiet me släng inte boken om dig som vi gjorde i åttan...hitta min för ett tag sen o det va kul att läsa vad du skrivit om mig ;-)
Kram på dig o glöm nu inte att återvinna det du slänger, tänk på hållbar utveckling ;-)

2008-01-22 @ 19:03:52
Postat av: Nora

Mia: Bok vi skrev?? Hm kommer jag inte ihåg... :-/
Jo jag ska minsann återvinna!! Ja men jag älskar att läsa bloggar! De är askul!
Sköt om dig!
Kram Nora

2008-01-22 @ 19:26:02
URL: http://noraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0