Trött som bara den...



Igår efter jag badat åkte jag till S, en polare, vi kollade på "Nyckeln till friheten" och snacka massa. De va kul! Den filmen är jäkligbra tycker jag! Rätt lång oxå.
Kan inte minnas att jag såg klart den dock..måste somnat i mitten av filmen eller så.
 Vaknade vid 10 tiden idag å låg och drog mig ett bra tag...sedan blev jag bjuden på middag. 
De va  asgott..typ korvstroganoff!
När jag kom hem var jag och Akhela ute i snövädret och gick..kom hem med plaskeblöta dojjor och iskall. Då blev de ett hettbad och sen vart det kramkalas och mys. Har legat och degat typ hela dagen hemma med Akhela.

Senare på kvällen snackade jag en del med Martin på msn.
Är så glad att jag har honom, de är en fin kille de ska ni veta!
Med honom kan man verkligen snacka om allt.
Tack för att du finns för mig, Martin!

Kom på att jag inte grattade Erik B på sin födelsedag, så nu säger jag:
GRATTIS ERIK I EFTERSKOTT! HOPPAS DU HAR DE BRA I BARCELONA!

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer..är såååå seg idag!
I morgon hoppas jag verkligen att jag får mina pengar från CSN som jag
skulle fått i December, men de går inte fort för dem! Jävla idioter!

Tack å hej, Fredrik, jag saknar Dig!



Kommentarer
Postat av: J-suz

Så sant så: en mycket bra film!

2008-01-22 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0