Vill gå vidare...



Jag tänker, jag drömmer mig bort.
Du finns i mitt huvud jämt.
Du satte visst djupa spår inom mig har jag förstått.
Jag har släppt mycket och gått vidare så gott jag kan.
Men allt för mycket finns kvar inom mig som ingen får veta om.
I mina drömmar är du så sann.
Jag lever i en drömvärld och när jag väcks,
blir jag besviken arg och ledsen.
Ledsen över att känslorna aldrig släcks.
Jag vill inget mer än att vi ska kunna umgås igen.
Du är en fin person som bryr dig.
Jag vill föralltid vara din vän! 

Till: Martin H
 Av: Mig 2006

Kommentarer
Postat av: Johannes

Väldigt vackert skrivet!
Du är duktig på att skriva ut dina känslor.
Lycka till med vänskapen!

2008-01-25 @ 00:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0