Fest i Skärhamn

Igår när jag kom hem från jobbet och hade gjort mig i ordning så gick jag och Nina ut på en långpromenad.
Sedan for vi ut till Skärhamn på fest.

Vi satt ute på tomten och det var så varmt å gött!
Det enda som saknades var musik!! Så då gick de in och skulle hämta stereon. Tanken var att de skulle lyssna på radio men det gick sådär skulle man väl kunna säga.

Det var inte någon bra mottagning, men Ann fixade så att det lät bra en stund när hon stod och höll i antennsladden
                                                                          
 
Det blev inte helt bra ändå. antagligen behövde sladden komma lite längre upp i luften ansåg de. Så varför inte ta en kratta å höjja sladden med???? Herregud jag skrattade som en toka. Ja säger bara: TJÖRNBOOOOR!!! hahaha



Men inte orkade de stå sådär hela kvällen givetvis så de blev till att lyssna på cdskivor istället!
Lite bilder från festen!
 

Hunden Sally, sen goa Martina, Nina å en supersöt kattunge, jag, en bitchig Nina ;-) å ännu en söt kattunge!

Camilla hade gjort en jättegod annanaspaj, hade inte käkat de någon gång innan, den va hur god som helst.


Alla tog en bit och la på en TALLRIK utan ANN!!!
Hon tog hela formen å åt ur, sicken stjärna alltså! hahaha



De hade gjort hemma gjord lakrits-shot oxå... vanligt vis gör man lite grann, men hemma på ön gör man rejält må jag säga!!!

En hel jävla dunk!! hahaha

Den var nästan full när vi kom dit men den va inte så full efter en stund,
men de som druckit den va rätt fulla ;-)
Själv var jag nykter och körde, som vanligt!
Det va jättetrevlig och alla blev gött runda under fötterna hehe
Tur att man va nykter med tanke på att ja börja jobba kl 6.45 i morse!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0