En underbar sommar!!

Jag är så jäkla nöjd med denna sommaren även om den inte är slut än.
Jag älskar mitt jobb, har underbara grannar som jag hänger med dagligen å bara att få vara här är ju rena paradiset!
Igår red jag på grannens häst för att kolla om mina höfter pallade det. Pajjade dem för ca 2 årsedan då jag hade en häst  som jag brukade rida några gånger i veckan åt en kollega.
 Så eftersom det funkade så bra igår att rida så kommer jag nog hänga på grannen ut på en tur någon dag :-)

Ikväll ska jag träffa min älskling Sandra, vi ska gå på bio och lite så.
Ska bli hur kul som helst! har ju inte setts nu på ett tag!

Har inte orkat blogga det senaste, finns ju sååå mycket annat kul att göra än att sitta framför datorn liksom!

Hoppas ni har det lika bra som jag!


Pössssshajjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0