God morgon!!


Tjohoooo!!
Vaken och pigg som en makrill ;-)
Har nyss varit ute i det underbara vädret och tagit en promenad. Det är sol och 20 grader redan så de kommer antagligen bli kanonvarmt idag oxå!!
Har även hunnit vara iväg och tankat på morgonkvisten!
Nu är ju bensinen "billig" 12 kr å nåt kostade det bara  *jippie*

Idag är jag faktiskt ledig HELA DAGEN!!!

Dagens plan är att först slappa på morronen sen följa med Nina och hennes ungar ut och bada.
Kanske jag även ska hinna fika med en kompis..
Senare i eftermiddag åker jag till Fammo och ska träffa min kusin Lisa och vi ska öva på faffas låtar som han vill att vi sjunger på hans begravning.

ikväll har jag fortfarande inga planer faktiskt, får se vad jag hittar på!

Nä nu suger de i "kaffetarmen" och det måste jag genast göra något åt.
Dricker ju kaffe varje morron kl 7 så jag ligger liite efter i mina morgonrutiner ;-)


Ha en bra dag ut i solen!!!






Kommentarer
Postat av: Linus

Låter som du kommer ha en härlig dag.

Fin blogg du har, gjort allt själv?

/ Linus

2008-07-25 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0