Golfproffset i egen hög person!!!

Idag har jag varit med Nina och Evelina till torp och handlat.
Vi var på Hööks och på Jula bland annat. De köpte en studsmattan på Jula, de va allt som inhandlades!
Men de va skojj å komma iväg lite.

När jag kom hem kom Lillebror på besök och vi käkade en god middag tillsammans hela familjen.
Grillat och färskpotatis å även egna rödbetor! Tungan blev ju knall-lila! haha såg inte klok ut! Men fasen så gött dä va!

Efter maten åkte Lillebror, jag och pappsen till golfbanan och slog lite.



Jag fick in ett par riktigt fina slag med min järn 7:a, men de kassa slagen var ju givetvis fler hehe men de går framåt!
Slog rekord långt idag för att vara mig!! Hamnade över 100 meter  och lite till ca 120 meter.
Blev asmallig! hehe Men pappa och Lillebror slår ju toklångt!

 
 skev man ser ut hehe

Jaha ja de va de jag hade och säga om min eftermiddag/ kväll!!

Nu ska jag fortsätta klinka piano!!!

KRYA PÅ DIG SANDRA MIN ÄLSKLING!!!!
LOVE YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0