Ledig idag:-)!!!

Igår jobbade till 15.30 sedan när ja kom hem käkade jag lite och grejjade sedan åkte jag och Mikael ut med båten.
Men när ja backade ut från båtplatsen så satt ratten fast, det gick inte att svänga. Då såg vi att någon koplat ur de systemet. Tråkigt värre. men vi körde utan ratten. Det fick gå bra. Mikael fick köra, för jag är så van att köra med ratt så de blir inga bra att köra annars.
Åkta ute till Löken där vi gick i land.



Solade och badade å tjötade massa skit.
Sen tog vi båten och la oss å pilkade.
Mikael fick en fisk först. Dumhuvvet har ju pokerface, han sa ju inte att han hade fisk.
(när jag får fisk hörs det på flera mils avstånd.) Makrillen döpte han till Susanne.

Här e hon Susanne
                                   
Jag blev nåt avis och sa att vi åker inte hem förrän jag oxå fått en.
Sen fick jag oxå napp och min makrill var faktiskt större än Mikales hehe

Döpte den till Lars 


Susanne och Lars, Fina va???


Mikael

Senare på kvällen åkte jag till en polare och degade, och de va jättemysigt!


idag är jag ledig och vet inte alls vad jag tänker hitta på!!!
Ha en bra dag!

Orkar inte skriva mer nu!!!

pöss hajj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0