Lördag lördag lördag


En fin bild från när henke och ja va ute och filmade & fotade, i maj-08..

Idag är det sol och varmt!!
Har precis varit ute på en långpromenad med Akhela.
Innan dess var vi på Häromi och handlade lite hundgrejjer!
Älskar den butiken, de finns både ¨billiga och dyra saker och massa att välja bland.

Igår var jag och Sandrabio! Det var hur kul som helst att få se min lilla
älskling igen! Vi satt först på en uteservering och babblade om massa som hänt sedan vi
sågs senast. Kollade på filmen The happening.
Fick sitta och hålla Sandra i handen typ hela filmen för hon va så rädd hihi
men de gör ingenting gumman!!!
Jag tycker filmen var helt okej, inte jättejättebra men inte dålig heller.
Har massa fribiljetter på SF så jag tänkte att de skulle man kanske utnyttja innan de går ut.
Så de blir nog någon mer film framöver innan sommaren i slut i alla fall!

Snart ska jag dra till jobbet och jag längtar redan. 3 vårdtagare har återvänt hem nu undertiden jag varit borta så de
ska bli spännande å se om de är några nya som kommit!

Ha en bra lördag, för det ska jag!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0