Lugnt som fan på jobbe ikväll!

Idag när jag kom till jobbet så hade vi bara en vårdtagare!!!
Den andra var på sjukhuset på ett återbesök men hon kom tillbaka vid 16 tiden.
Så ikväll var vi två personal på två vårdtagare.
Det var jag och Maria!


Maria


Vi spelade fia med knuff allesammans och det var mer än roligt!!


Gissa vem som vann?? JAG!!!!! SÅ KLART!!!
Hann även spela master mind oxå!! Det var änna inte igår man spelade det kan ja ju säga!!



Kvällen var med andra orde MYCKET lugn!!!

När ja kom hem ringde jag till grannen och kollade om vi skulle ta en promenix med hundarna, men då satt de hos en annan granne och drack.
Knallade dit och fick ett STORT glas rödvin som satte sig där det skulle!!!
Har lite suddiga bilder hemifrån Lasse


Lasse


Nina


Axel & Evelina


Magnus vågar hålla mördarhunden-Akhela!!!!

Väl hemma hos Nina och Magnus sedan så försvann Lasse men vi hittade honom.
Han hade vinglat hem på egen hand.
Som tur var cyklade Magnus hem till Lasse för att se så han var hemma.

Nu när jag kommit hem känner jag mig lite snurrig. Det var ju inte så litet glas rödvin som jag fick!
Det räckte änna och blev över att bara ta ett glas.

Nu blir det sängen för min del.
Ska jobba i morron 6.45 till 15.30
I morron ska vi ta med våra två vårdtagare ut med en bil och fika!
Jobbar med Sandra i morron, en störtskön tjejj!!!

Sussa sött!!!
pösshajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0