MIA & KLARA!!!!



Kikade inte på svt.se och såg att Mia & Klara är tillbaka på tv :-)
Tycker de är störtsköna!!! Jag skäms över hur de är men ändå är de kul!!
Det blir inge pianospelandes i kväll utan jag kollar på avsnitten på nätet ! Har redan sett dem
men de funkar att se igen!!!
Vill du se?? klicka här ---> MIA&KLARA

I morgon jobbar jag. Bara 7-13, tog ett extrapass för en som är sjukskriven.
Tråkigt nog kan jag ju inte följa med fammo till kyrkan i morron, det ska vara tacksägelse efter gudstjänsten i morron, då de läser upp de som gått bort under veckan.
Saknar honom massor!
Idag fick pappa höra låten " Min Älskade Farfar" som jag skrivit till faffa som jag hoppas, kunna sjunga på begravningen.
Pappa tyckte den va jättefin!!


 GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0