PANNKAKOR OCH VIN ...

OCH

God kväll!
I dag på jobbet har det varit stökigt lugnt!
Har inte haft nästan något att göra, har bara 5 vårdtagare och var 2 personal.
Det finns 10 rum men de andra fem rummen står just nu tomma.
Tiden gick mycket långsamt ikväll och vårdtagarna var trötta så de gick och la sig tidigt.
När jag kom hem gick jag över till Nina (grannen) och tog en öl.
Sedan vid 22 gick Jag, Nina & Lasse ut på långpromenad i skogen i spöregnet.
Vi hade givetvis med oss våra hundar, Stella, Akhela och Nelly!
Det var änna mörkt och blött men ändå gött å komma ut.

Nu när jag kom hem så var ja så sugen på vin å så va jag sugen på pannkakor så det fick det bli.
Det var la inte den bästa kombinationen men det funkar haha

Ska upp 06.00 i morron :-(  börjar 6.45 men måste ju ut med hunden innan jag åker till jobbet. Som tur e tar det mig bara 3-4 min till jobbet med bil:-)

Jobbar till 15.30 i morron och jag hoppas det kommer någon ny vårdtagare snart, för det är "dött" på jobbet liksom. Å då blir man så trött å seg, nästan bättre att ha massor att göra så man inte hinner känna efter.
men men..

Har tänkt en del idag...
har tänkt mycket på dig D och jag måste ju erkänna att allt känns inte så bra, men ja tror ändå att valet jag gjorde var det rätta. Har för mycket att riskera om allt skulle skita sig. Kanske är det fegt, men de får de vara då.
Vill ringa, men vet inte vad jag ska säga, så kanske det är bäst att det är tyst ett tag?!

Har även tänkt mycket på torsdagskvällen som blev mer än oväntat trevlig här hemma när polarn kom över.
Så sköjj alltså!!! :-)
Det fick mig att känna mig glad och sprallig å ja de va bara så kul!!
När jag tänker på kvällen kan jag liksom inte sluta lee hehe
Du är allt en liten glädjespridare !!!

Nä nu ska jag hoppa i sängen å försöka somna så jag kommer upp till jobbet i morron.
Nu har jag ju ätit mina pannkakor och druckit en öl och ett glas rött så det borde jag somna gott på!!

NATTIIIII PÖSSHAJJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0