Slappar dag!


Åkte ner till Ytterby igårkväll till en polare och skulle kolla på morden i midsommer men de fick ja inte
så jag fick se HAjjen 3 i stället å den är ju så jääääävla kass!! Men vi de va trevligt ändå. Tog några groggar och bara slappade framför tvn. Somnade i soffan och vaknade tidigt, som vanligt. Så jag gick ut med Akehla sen for jag hem.
När jag kom hem var ja ute en bra stund och gick i de härliga vädret, senare somnade jag som en stock. Undertiden jag sov hade det tydligen regnat jättemycket, men när jag vaknade så var de sol igen! 

Har suttit och spelat massa piano idag och övat på några låtar som faffa ville jag skulle sjunga på hans begravning.

Ikväll så har jag och Nina gått en långtur med vovvarna och de va jätteskönt.
Ska bara lämna Akhela hemma sen över och kolla på film.



Hoppas ni har haft en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0