Trött som en KO!

I morse vaknade jag en halvtimma innan jag behövde gå upp... låg och drog mig en stund, sedan släppte jag ut hunden och hoppade in i duschen. Det har varit lugnt som fasen på jobbet idag å och i morron kommer en till att åka hem å på torsdag åker en till hem. Så det är änna dax att det kommer nån ny snart så vi får lite att göra! Men idag var det så gött för Jag och L som jobbade satt jättelänge med våra vårdtagare och pratade. De berättade massa barndomsminnen bland annat och saker och ting de varit med om och det var kul!
De som är där nu har humor och är alla "med på noterna" .

När jag kom hem från jobbet så käkade vi middag sedan gick jag till Nina och vi tog en promenix! Såg en jättesöt huggorm som va jätteliten men jäklar va arg den var!


huggormsungen Frääässsssssss....

Kan även bjuda på en snok som jag såg en annan dag här. Det var den största snoken jag sett!!!
Sååå fin!!


Snoken Signe

Nu ska jag se om de är nåt bra på tvn sen sova. Är trött som fasen nu.
I morgon jobbar jag 6.45-15.30 igen sen är jag ledig tisdag och onsdag. Då ska jag och Kallekalle eventuellt åka en sväng till Grebbestad och hälsa på hans päron.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: m

fyyyfaaan är et DÄR en snok??? och DOM ska man inte behöva vara RÄDDA för? jag skulle springa för livet om jag såg en sån! skrev ett inlägg tillägnat dig på min blogg. miss you my friend:(

2008-07-15 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0