Tur i fiske men otur i kärlek!


I denna viken har vi vår båt


Ikväll har jag och min älskade Pappa varit ute med båten och fiskat makrill!
Det började med att jag fick 3 makrillar på min sida av båten, å som ursäkt skyllde pappa på att kroken var dålig på hans dörj. Så jag föreslog att vi skulle byta sida å dörj i båten å så blev det. Några sekunder efter att vi bytt fick han oxå en makrill. Men jag fick på hans dörj oxå så de va inge fel på den kroken alls :-)
Jag fick 4 å pappa 1, sen fick det vara bra, gör inte åt med fler å de är inte gott att frysa ner dem, så vi åkte hem.
Det var så härligt ute på havet. Jättevarmt och en lätt vind som svalkade!!

Lite bilder från båt-turen!

    
  


 


 
Tänk att de kan vara så himla kul att dra upp makrill! hehe




GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN KRISTINA!




ha de gött hajjjjjjj

Kommentarer
Postat av: H

Tjena Nora! Hörde att du köpt makrill på ICA Maxi idag. Blir det kokt potatis och stuvad spenat till det då eller?



Bjussaru?!!!!

2008-07-24 @ 22:07:01
Postat av: Anonym

Är inte det Bibbi?

2008-08-03 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0