Utflykt med jobbet!!!:)

Idag åkte Jag, Sandra och Janette med våra 2 vårdtagare på utflykt!!
Kan ju inte bara vara inne på avdelningen när vi är så få och inte har något att göra!
Så vi for till Skärhamn där vi åt glass och tog en promenad. De fick även göra lite ärenden när de ändå var ute.

 
Sandra min underbara kollega!

 
Snyggast på ön :-)

  

När jag stod och tog lite kort mitt i vägen kom ett bekant ansikte mot mig på cykel!!!
De va ju BETTAN!!! :-) 

BETTAN
 Så kul att se henne! Det gör jag annars bara på midsommar typ då man springer på henne på bräcke där alla vi tjörnbor åker på midsommar.


Senare åkte vi ut till Klädesholmen. Det är ju så vackert där ute!
Solen sken och alla va glada!
Jag körde bussen och de gick jättebra!

När vi kom tillbaka till jobbet så var båda vårdtagarna helt slut!
De uppskattade verkligen denna lilla utflykt och jag hoppas att vi kan göra fler sånna här i sommar!

Tog lite kort på de två som vi var ute med, och de bilderna tänkte jag skriva ut och sedan ge dem som ett minne av
våran trevliga dag!

När jag kom hem så vart jag mindre glad.
Akhela hade spytt i min säng!
Som tur var hade det inte gått igenom till madrassen eller täcket utan det var bara uppe på överkastet, så nu har jag slängt in en tvätt. Lillstumpan kunde ju inte hjälpa de inte... men hon brukar ju annars gå ner på golvet om hon behöver spy, men men.

Nu blir det långpromenad!!!

Ha de gött hajjjjjj

Kommentarer
Postat av: Sandra S

HIJÖÖÖ förlåt att jag va lite stressad innan! ringer imorgon förlåååt. Vart ligger visselgrensplatsen???? :) Saknar våra härliga skratt och stunder, usch jag är inte mig själv utan dg jööööö!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Älskar dig så mycket

2008-07-18 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0