Bloggtorka i värmen!!!

Det hände massor i mitt liv varje dag, men jag har verkligen inte orkat blogga om vad jag gjort!
Det kommer nog bli lite segt med bloggandet nu framöver tror jag.
Sitter änna inte framför dumburken när de är kalasfint väder ute!

Igår var jag och henkebänk ute för tredje gången och filmade, till musikvideon och de blev många bra tagningar tror jag:-)
Hoppas den blir klar snart!!!! Ska bli spännande å se hur han sätter ihop allt.

Nu ska jag städa!

Tack Sandra-fiselisa-bärfis för idag!!
Älskar dig! Du är bäst i världen!!!

Pösss hajjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Tack själv stumpan min! Det är tomt här utan dig! ha det underbart, och hälsa Britt-Marie och Rolfan!
Älskar dig stumpan, jag ringer nog till helgen när jag tar en plugg-paus! PUSS

2008-06-04 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0