Min musikvideo, vad tycks?

Nu kan ni få se lite hur min musikvideo ser ut.
Den är inte helt klart, det är lite lipsync kvar  å så men jag gillar den starkt.

Klicka här för att se videon Musikvideon

Förövrigt är allt bra med mig. Hade en underbar midsommar tillsammans med Daniel och hans familj. Det var
grymt kul att se honom igen. Det är nu tio årsedan vi var tillsammans och nu dejtade vi från torsdag till lördag. Det va kanonkul!! Så nu får vi väl se om vi ska våga satsa eller om vi ska

På lördag är det modevisning på BMB och jag är jättenyfiken på vilka kläder jag ska få gå i!!

Orkar inte blogga mer.. har änna tröttnat lite på detta nu nr man har så mycket att göra på dagarna. Men när jag börjar få tråkigt lär jag blogga mer hahah

Ha d bäst!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, tror du är min nya idol :D jättebra låt verkligen, va duktig du är!!

2008-06-24 @ 11:24:25
URL: http://eleina.blogg.se/
Postat av: Sandra S

Mamma tycker det va helt fantastiskt! Hon trodde inte det va sant, hon frågade varför du inte satsar på musiken :). Jag skulle hälsa att du har en otroligt fin röst!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS min älskling

2008-06-26 @ 10:36:07
Postat av: Mikaelac.blogg.se

nu vill jag se massa bilder från modevisningen!=) tyvärr kunde ja inte komma, jag var på görfesten. pussa

2008-07-02 @ 12:59:53
Postat av: Linda

Eller hur är hon gossig :D O hur snäll som helst :) Du får ta o träffa henne när du kommer hem igen :) Krám!

2008-07-10 @ 19:42:12
URL: http://lindagerdin.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

Hej Nora grymt bra låt och musik video.



Micke vissa mig den härom dagen älskar låten hoppas man får höra mer av dig kram maria

2008-08-04 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0