Nu blir de grönt kort i golf!!



Ikväll ska jag iväg och provspela golf. Har bestämt mig för att ta grönt kort nu i sommar.
Hela familjen och de flesta polarna spelar ju så de kan ju vara kul att ha!

Har det senaste bara njutit av att vara ledig !!!
Igår var ja och provjobbade på jobbet inför sommaren!! det gick kalas, ska göra en kväll i
morron oxå sedan kan jag börja jobba när jag vill!!

Härom dagen så fick jag min musikvideo och den blev riktigt fin tycker jag själv.
lite fix kvar med den sen är den klar!

Hoppas ni har de bra!!!

LYCKA TILL PÅ TENTAN I MORRON MIN ÄLSKLING!!!
Saknar dig MASSSSSSSOR!!!


Senare ikväll är de ju FOTBOLL och det får vi inte missa!!!

Ha de gött hajjjjjjjjjjjjjjj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0