Alla dessa frågor!

Idag har jag varit på fritids och jobbat återigen!
Allt gick bra och jag fick massa påskteckningar, de va jättefina!!
Något som är så typiskt ungar är att de frågar så grymt mycket, vilket i många
fall är bra men i bland blir de nästan för mycket!
De hinner liksom inte fråga klart ena frågan för än de är inne på nästa fråga och
det finns inte en chans att hinna svara på alla heller!!!

Har du nån kille? vad heter din bästis? hur många kompisar har du`? varför är du här så sällan nu? vilken storlek har du på fötterna? Hur gammal är du'? har du några barn? Bor du ensam? Kan du prata sånt där språk som de gör där du kommer ifrån? Varför har du hål i näsan? Gjorde de ont å göra den? Vad heter din mamma? Har du några syskon?  m m ... 

asså man blir helt ställd och förvirrad av alla frågor som haglar över en men ändå försöker man hinna med att svara på det mesta.

Har i alla fall haft en jättebra dag idag och nu är jag helt slut!!
Tänkte lägga upp några få blilder från förra veckans inflyttningsfest jag var på, som Frida och Marco hade!

    

Det var en jättetrevlig kväll må jag säga!!

Nu blire till å slappa lite!! Ha de fint !!

Vad gör du ikväll då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0