Allt detta bloggande...

Ja men ibland känner jag att de är jättekul att dela med mig av vad jag gör, tänker känner mm och vissa dagar har jag inte alls nån lust att blogga.

Men ibland kan jag även bli så fruktansvärt bitter över hur allt detta fungerar egentligen.

Vissa skriver " om" varandra istället för att snacka med varandra. Vissa snokar, vissa gillar bara att ta del av andras liv, vissa raggar bara kommentarer och bekräftelse, vissa mer eller mindre lever för att blogga? verkar det som i alla fall *hihi*. mm. Vissa har låsta bloggar andra inte..av olika själ.

Säger inte att nåt av ovanstående sätt är fel.

Man vet ju vad man ger sig in på när man börjar blogga.

Att få kommentarer är kul, men det är ju inte alltid man har man skrivit inlägg

som man kan kommentera så mycket.

Är ju serriöst jobbigt att kommentera allttex.

Inlägg:

Idag har jag ätit bullar hos mormor.

Kommentar:

Vad roligt att du ätit bullar hos din mormor idag! Kram Nora

Fick en kommentar igår om varför jag inte alltid visar kommentarerna.

Och då kan jag ju svara på det nu: Jo vissa kommentarer känner jag är till mig och

Inte till alla andra läsare, samt att vissa kommentarer tycker jag inte är nåt att ens

låta andra kolla på. Kanske de är opassande, tråkiga, eller nåt annat.

Min blogg, jag bestämmer!

Jag glädjs nog mer av att se statistiken hur många som läser.

Men kommentarer är kul också givetvis!

Tror inte de är bara jag som tänker såhär om allt bloggande.. ?!

Ha en bra kväll...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sophie

tack så mkt för kommentaren! det värmde! fixar gärna headers åt andra om du är intresserad

2008-03-18 @ 19:52:29
URL: http://lillafi.blogg.se
Postat av: frida

ja.. det är svårt de där med bloggande, varför man bloggar, för vems skull och allt de där.. men grunden o botten tror jag man gör de för att man tycker de e kul.. elr nåt.. jo, de gör jag iaf! sen är de skönt att för mig (som har låst blogg) att veta vilka som e inne o läser.. puss!

2008-03-18 @ 21:53:34
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag med, dom e goda :D

2008-03-18 @ 23:17:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0